سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش رایگان تعمیرات موبایل و لپ تاپ

نظر

با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب در کشور امروزه دوره های آموزشی بسیاری برگزار می شوند که برای کار و راه اندازی کسب و کار مناسب هستند. این دوره ها بسیار متنوع هستند و اگر شما بتوانید بهترین دوره های آموزشی برای کار را شناسایی کنید و متناسب با علایق خود در یکی از آنها شرکت کنید و پشتکار داشته باشید و تمرین و تکرار بسیار کنید می توانید آینده شغلی خود را تضمین کنید.

اما بهترین دوره های آموزشی برای راه اندازی کسب و کار کدام اند؟ برای آشنایی بیشتر با این دوره های آموزشی توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید. در این مطلب شما را با چند دوره عالی که می تواند آینده شغلی شما را متحول کند آشنا خواهیم کرد.

کدام دوره های آموزشی برای راه اندازی کسب و کار مناسب اند؟

1- دوره آموزشی تعمیرات موبایل

بدون شک یکی از بهترین کسب و کارها در سال های اخیر که از بازار کار بسیار عالی برخوردار می باشد و انتظار می رود در سال های آینده نیز بازارکار آن رونق بیشتری داشته باشد شغل تعمیرات موبایل است.

در سال های اخیر با توجه به توسعه و رشد نرم افزارهای موبایل و اینترنتی شدن بیشتر امور شاهد افزایش تعداد کاربران موبایل هستیم. به دنبال افزایش تعداد کاربران موبایل نیاز به مراکز خدمات رسانی و تعمیرات موبایل نیز بیشتر می شود. این موضوع بازار کار تعمیرات موبایل را بسیار داغ و پر رونق کرده است.

یک تعمیرکار موبایل بایستی مهارت و توانایی لازم در عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات مربوط به نرم افزار و سخت افزاری مدل های متفاوت گوشی های اندروید و آیفون را داشته باشد. تعویض و تعمیر انواع قطعات موبایل، رفع مشکلات مدارهای گوناگون موبایل، تعمیر مشکلات گوناگون نرم افزاری از قبیل مشکلات نصب نرم افزارها، فلش، ریست فکتوری، روت، بوت و غیره برخی از مهارت هایی است که یک تعمیرکار موبایل باید داشته باشد.

خوشبختانه یادگیری این مهارت ها راه سختی ندارد، تنها کافیست در یک دوره آموزش تعمیر موبایل شرکت کنید. در دوره های موبایل کلیه مباحث مربوط به عیب یابی و تعمیرات موبایل به صورت تخصصی و از پایه و تا پیشرفته آموزش داده می شود.

این دوره ها به صورت عملی برگزار شده و کارآموز در پایان دوره با کلیه مباحث تخصصی تعمیرات موبایل آشنا خواهد شد.

بنابراین می توان گفت که دوره تعمیرات موبایل یکی از بهترین دوره های آموزشی برای ورود به بازار کار است که از آن می توانید درآمد بالایی در ماه کسب کنید. این دوره به آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و آموزش سخت افزار آن پرداخته و در مدت زمان کوتاهی شما را برای ورود به بازار کار این رشته آماده می کند. 

2- دوره تعمیرات لپ تاپ 

آموزش تعمیرات لپ تاپ یکی از پرطرافدارترین دوره‌های مربوط به تعمیرات کامپیوتر و موبایل می‌باشد. در حال حاضر با توجه به بالا رفتن فروش محصولات لپ تاپ و کامپیوتر، نیاز به خدمات تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر نیز بالاتر رفته است و این موضوع رشته تعمیرات موبایل را به یکی از پرطرفدارترین رشته‌های آموزشی فنی حرفه ای تبدیل کرده است.

 

با گذراندن دوره آموزش تعمیرات تخصصی لپ تاپ آموزشگاه فنی برق شما می‌توانید مهارت لازم را برای عیب یابی و تعمیر تخصصی لپ تاپ انواع لپ تاپ به دست آورده و می‌توانید انواع برندهای لپ تاپ را تعمیر کنید. مجتمع فنی برق کلاس تعمیر لپ تاپ را توسط اساتید مجرب و تحصیل کرده رشته سخت افزار و الکترونیک دانشگاه صنعتی شریف به صورت عملی برگزار می‌نماید.

معرفی آموزشگاه فنی برق

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های آموزشی را برای ورود به بازار کار برگزار می کنند اما سطح و کیفیت آموزش در تمامی این مراکز یکسان نبوده و در برخی از این مراکز تنها به صورت تئوری مباحث آموزش داده می شود. بنابراین یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید کیفیت سطح آموزش در آموزشگاه انتخابی است.

دقت داشته باشید که اگر انتخاب آموزشگاه به درستی صورت نگیرد بدون شک احتمال موفقیت شما در آن رشته بسیار اندک خواهد بود.

در آموزشگاه فنی برق دوره های آموزشی به صورت عملی و در کارگاه های مجهز برگزار می شود. در این دوره ها فرصت کار و تمرین عملی برای کارآموزان فراهم شده  و کارآموزان می توانند مباحث آموزشی را تمرین کرده و رفع اشکال نمایند.

اساتید دوره های آموزشی در این آموزشگاه نیز از تجربه و سابقه کار بالایی برخوردار بوده و به خوبی می توانند مطالب آموزشی را به کارآموزان آموزش دهند.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای ، امکان بازآموزیی رایگان دوره ، پشتیبانی نامحدود آموزشی، برگزاری دوره در ساعات منعطف و غیره برخی از دیگر مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه است.

این آموزشگاه دوره های متعددی را در زمینه های برق و الکترونیک، نصب و تعمیرات، جوشکاری و مکانیکی برگزار می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های مجتمع فنی برق تهران و همچنین ثبت نام در آنها می‌توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.

منبع: بهترین دوره آموزشی برای کار