سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش رایگان تعمیرات موبایل و لپ تاپ

نظر

بهترین رشته های برق و الکترونیک کدام است؟ این سوالی است که همواره به ذهن علاقمندان و متقاضیان این حوزه خطور می کند. برای پاسخ گویی جامع و کامل به این سوال، بررسی بازار کاری، میزان درآمد و نحوه درآمدزایی از رشته های برق و الکترونیک کمک شایانی می نماید.

رشته های برق و الکترونیک فنی بسیار متنوع هستند. برای انتخاب بهترین رشته توصیه می کنیم ابتدا علایق و توانمندی های خود را بررسی کنید. انتخاب شغل متناسب با علایق احتمال موفقیت شما را در آن رشته بسیار بیشتر می کند.

تعمیرات موبایل، برق ساختمان، تعمیرات و نصب پکیج و تعمیرات برد الکترونیکی، برخی از بهترین و کاربردی ترین رشته های برق و الکترونیک محسوب می شوند. برای وارد شدن به این رشته ها، فراگیری و آموزش مبانی و اصول به صورت تخصصی، از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

پرسودترین رشته های برق و الکترونیک

1- تعمیرات برد

قطعه برد الکترونیکی در ساختار و ساختمان لوازم برقی و الکتریکی نقش برجسته و بارزی ایفا می نماید. کلیه کارکردها و عملکردهای وسایل و تجهیزات برقی در پرتو وجود این قطعه اجرایی می گردد. از طرف دیگر، قطع شدن سیم و اتصالات و بروز خرابی در قطعات برد دستگاه، اختلال در عملکردها و حتی از کار افتادن کلی دستگاه را در پی دارد.

رفع و برطرف کردن مشکلات ایجاد شده، مستلزم برخورداری از دانش، تجربه و مهارت بالا در رشته تعمیرات برد می باشد. همین امر، شغل تعمیرات برد الکترونیکی  را در ردیف مشاغل پردرآمد و دارای بازار کاری مناسب و مطلوب در سطح کشور قرار داده است. 

حرفه تعمیرات برد الکترونیکی به عنوان یکی از بهترین رشته های برق و الکترونیک نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای مختلف دنیا، از مشاغل آینده دار و رو به رشد محسوب می شود. متقاضیان و علاقمندان به این حوزه می‌بایست درصدد افزایش مهارت، توانمندی و تخصص و دانش خود برآیند.

در این رشته ارتقای مهارت و تخصص، یک مزیت ویژه برای درآمدزایی و کسب درآمد بالا می باشد که از طریق شرکت در دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی در آموزشگاهی معتبر می توانید به این مهارت ها دست یابید.

 مطابق با بررسی های صورت گرفته، 7 تا 20 میلیون تومان، میانگین درآمد تعمیرکار برد الکترونیکی برآورد شده است. 

2- تعمیرات و نصب پکیج

تعمیرات و نصب پکیج های گرمایشی نمونه ای دیگر از بهترین رشته های برق و الکترونیک محسوب می شود. گرایش مردم به سمت خرید پکیج های گرمایشی، به ویژه در طی سال های اخیر، رونق و شکوفایی بازار کار نصب و تعمیرات پکیج را در پی داشته است.

 متقاضیان به منظور ورود به این حرفه پردرآمد، می بایست در وهله نخست نسبت به فراگیری و آموزش اصولی و مبانی تخصصی نصب و تعمیرات پکیج از طریق شرکت در بهترین دوره آموزش تعمیرات پکیج و آموزش نصب پکیج اقدام نمایند. بنابراین، یکی از شرط‌های لازم برای حضور موفق در بازار کاری پر رونق پردرآمد این رشته، افزایش میزان توانایی ها و توانمندی ها و تخصص‌ها می باشد. 

کسب دانش و تخصص بالا نه تنها راه افراد را برای وارد شدن به حوزه پر رونق تعمیرات پکیج باز می کند، بلکه زمینه مناسب برای درآمدزایی و کسب درآمد مطلوب را برای متقاضی فراهم می آورد. میانگین میزان درآمد یک تعمیرکار باتجربه، متخصص و متبحر رقمی در حدود 10 الی 20 میلیون تومان می باشد.

3- برق ساختمان

در لیست برترین رشته های برق و الکترونیک، ردپای رشته برق ساختمان نیز به چشم می خورد. با توجه به افزایش ساخت و سازها در سطح کشور، توسعه و پیشرفت چشمگیر حوزه برق ساختمان را شاهد هستیم. انرژی الکتریکی در کلیه سطوح زندگی انسان حضور همیشگی و مستمر دارد. استفاده از سیستم روشنایی، آیفون تصویری، نصب و پیاده سازی کلید و پریزها، مستلزم انجام سیم کشی و کابل کشی دقیق و اصولی در ساختمان می باشد. این امر به همت متخصصان برق ساختمان عملیاتی می شود.

با توجه به مهارت محور بودن رشته برق ساختمان، شرکت در دوره های آموزش برق ساختمان و کسب مهارت های موردنیاز، برای متقاضیان لازم و ضروری می شود. برای موفق شدن و پیشرفت سریع در این حوزه، آشنایی پیدا کردن با اصول و مبانی برق ساختمان به صورت جامع و کامل، کمک شایانی می نماید.

 

4- تعمیرات موبایل

شغل تعمیرات موبایل، همواره حضوری ثابت و دائمی در لیست بهترین رشته های برق و الکترونیک دارد. رونق استفاده از گجت های هوشمند و کالاهای دیجیتال در بین کاربران، رشد و رونق شغل تعمیرات موبایل را رقم زده است. بروز هرگونه ایراد و اختلال در بخش نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های هوشمند، نیاز به وجود تعمیرکاران باتجربه و متبحر را ضرورت می بخشد. مهارت، تخصص و دانش علمی و عملی، در این حوزه از فاکتورهای تعیین کننده و حائز اهمیت محسوب می شوند.

بنابراین اگر قصد ورود به این شغل عالی با درآمد همیشگی را دارید کافیست بهترین دوره آموزش تعمیرات موبایل را شناسایی کرده و در دوره های آن شرکت نمایید.

نکات مهم در انتخاب بهترین رشته های برق و الکترونیک

موفقیت و پیشرفت در حوزه رشته های فنی، به ویژه رشته های برق و الکترونیک به مؤلفه ها و فاکتورهای مختلفی گره خورده است. علاقه و توانایی فرد، در کنار مهارت، تخصص و دانش مورد نیاز، از مهم ترین پارامترها در زمینه انتخاب بهترین رشته های برق و الکترونیک به شمار می آید. افزایش مهارت و تخصص از طریق حضور در دوره‌های تخصصی و کاربردی، در یک آموزشگاه معتبر و شناخته شده امکان پذیر می شود.

همچنین، برای درآمدزایی و کسب درآمد بالا در رشته های فنی، صرف شرکت در دوره های تئوری و آکادمیک کافی و لازم نمی باشد. بلکه حضور مستمر در کارگاه های عملی، تحت نظر اساتید کاربلد و کارآزموده، به متقاضیان و کارآموزان کمک شایانی می نماید.

 

نحوه انتخاب بهترین رشته های برق و الکترونیک

آموزشگاه برق گستران، از مراکز آموزشی معتبر و شناخته شده و با سابقه در سطح کشور تلقی می گردد. این مرکز آموزشی به پشتوانه سال ها تجربه در زمینه برگزاری دوره های حرفه ای و تخصصی، از بهترین آموزشگاه ها برای ارتقای مهارت و دانش و تخصص متقاضیان حوزه برق و الکترونیک می باشد.

آموزش افزون بر 2000 کارآموز  به صورت سالیانه در حیطه برق و الکترونیک، به خوبی بر این امر صحه می گذارد. این مرکز آموزشی و فنی با بهره‌گیری از اساتید و تکنسین های باتجربه و انتقال مفاهیم و مبانی تخصصی به صورت پروژه محور و عملی، مسیر کارآموزان را برای وارد شدن به یک شغل آینده دار و پردرآمد هموار می نماید.

متقاضیان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر می توانند به وب سایت barghgostaran.com  مراجعه کنند. همچنین، شماره تلفن های 09026252429  و 02166597305 در جهت ارائه مشاوره و پاسخ گویی به سوالات و اطلاع از ریز و جزئیات دوره ها، در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

آدرس آموزشگاه: میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر شمالی، بین خیابان فرصت شیرازی و خیابان نصرت، نبش کوچه مستعلی، پلاک 2،طبقه اول، واحد 1