سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش رایگان تعمیرات موبایل و لپ تاپ

نظر

تعمیرات موبایل از جمله مشاغلی است که امروزه با توجه به افزایش استفاده از موبایل و رشد روز به روز تکنولوژی آن بازار کار عالی و رو به رشدی دارد. این شغل از جمله شغل های بسیار تخصصی در بازار کار بوده و ورود به آن مستلزم دارا بودن مهارت هایی است.

همانطور که می دانید موبایل از قطعات ریز و حساسی تشکیل شده است و باز کردن آن بدون دانش و آگاهی می تواند باعث آسیب دیدن دیگر قطعات شود.

حتما این سوال برایتان ایجاد شده که چه مهارت های شغل تعمیرات موبایل که به موفقیت شما در این شغل کمک می کند. در ادامه مطلب درباره این موضوع مهم صحبت خواهیم کرد و به بررسی کامل مهارت های مورد نیاز این شغل می پردازیم.

1-مهارت در تعمیرات سخت افزاری آیفون

امروزه بسیاری از کاربران موبایل علاقه به برند آیفون داشته و این گوشی در کشور طرفداران بسیاری دارد. همانطور که می دانید تکنولوژی این مدل از گوشی بسیار بالا بوده و این موضوع کار عیب یابی و تعمیر آن را بسیار تخصصی کرده است.

بنابراین شما به عنوان تعمیرکار موبایل بایستی بتوانید انواع مشکلات مربوط به تعمیرات سخت افزاری مدل های جدید و قدیمی این گوشی را عیب یابی و تعمیر نمایید. تعویض گلس گوشی، باتری، تعمیر مدار شارژ، تعمیر دوربین برخی از مهارت هایی است که باید با آن آشنا باشید.

2-مهارت در تعمیرات نرم افزاری آیفون

با توجه به تحریم های ایجاد شده بر روی گوشی های آیفون بسیاری از افراد با مشکلات نصب نرم افزار و ریجستر روبه رو هستند. بنابراین شما به عنوان یک تعمیرکار موبایل بایستی با انواع مشکلات نرم افزاری در گوشی آیفون آشنا بوده و بتوانید آنها را عیب یابی و رفع نمایید.

طریقه ساخت اپل آیدی، رفع ارورهای Itunes هنگام ریستور کردن، جیلبریک کردن آیفون، فلش، ریست فکتوری برخی از مهارت هایی است که باید در این شغل با آن آشنا باشید.

3-مهارت در عیب یابی و تعمیر مشکلات سخت افزاری گوشی سامسونگ و دیگر گوشی های اندروید

همانطور که می دانید گوشی های اندروید از پرطرفدارترین انواع مدل های گوشی بوده و بیش از 80 درصد از کاربران از این گوشی هایی با این سیستم عامل استفاده می کنند. بنابراین شما به عنوان تعمیرکار موبایل بایستی بتوانید انواع مشکلات سخت افزاری در برندهای گوناگون موبایل را عیب یابی و تعمیر نمایید.

شابلون زدن، حل مشکلات مدارهای گوناگون شارژ، سیمکارت و غیره، تعویض و تعمیر قطعات، شبکه کردن موبایل، تعمیر ال سی دی گوشی برخی از مهم ترین مهارت ها در این شغل است.

4-تعمیرات نرم افزاری انواع مدل های موبایل اندروید

از دیگر مهارت هایی که یک تعمیرکار حرفه ای موبایل بایستی با آن آشنا باشد حل مشکلات نرم افزاری در موبایل است. طریقه فلش کردن گوشی، ریست فکتوری، روت، بوت، نصب نرم افزارها، حل ارورها ، باز کردن قفل گوشی سامسونگ و دیگر برندها برخی از این مهارت ها است.

چگونه مهارت های تعمیرات موبایل را یاد بگیریم؟

برای یادگیری مهارت های تعمیرات موبایل روش های گوناگونی وجود دارد. انتخاب روش یادگیری به هدف شما وابسته است. اگر قصد دارید به صورت حرفه ای مشغول فعالیت در این شغل شوید توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل را شناسایی کرده و در دوره های آن ثبت نام نمایید.

امروزه آموزشگاه های متعددی در کشور دوره های آموزش تعمیرات موبایل را برگزار می نمایند. برخی از این مراکز تنها به صورت تئوری به آموزش مفاهیم می پردازند و تنها به فکر کسب درآمد هستند. بنابراین بایستی در انتخاب آموزشگاه دقت نظر داشته باشید.

اما آموزشگاه هایی مانند فنی پارس همواره بر آموزش تخصصی و تربیت نیروی ماهر تاکید دارد تا بتواند علاقه مندان را وارد بازار کار حرفه ای کند. در زیر برخی از ویژگی های منحصر به فرد و خاص این آموزشگاه ذکر شده است:

 

اساتیدی که در این آموزشگاه فعالیت می کنند دارای سالیان طولانی تجربه عملی و حرفه ای در زمینه تعمیرات موبایل هستند. به همین دلیل با چالش های موجود در بازار کار آشنایی بیشتری دارند و می توانند شما را برای مواجهه با آنها آماده کنند.

در مجتمع فنی پارس پس از اتمام دوره ها مدارک معتبر فنی و حرفه ای ارائه می شود که افراد می توانند آن را ترجمه کرده و برای کار یا مهاجرت به کشور دیگر از آن استفاده کنند.

آموزشگاه فنی حرفه ای فنی پارس هنرجویان را با بازار کار تعمیرات موبایل آشنا نموده و به آن ها روش های بازاریابی را آموزش میدهد.

در این آموزشگاه به هر یک از کارآموزان هنگام آموزش ست ابزار تعمیرات موبایل داده می شود تا مباحث آموزشی را تمرین و رفع اشکال نماید.

تمام ابزار و لوازم مورد استفاده در دوره های آموزشی به روز و با کیفیت بوده و به همین دلیل، آموزش در بالاترین سطح کیفی خود انجام می شود.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های تعمیرات موبایل دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید .

 

آموزش نصب و تعمیر کولر گازی در آموزشگاه فنی پارس

رشته کولر گازی که از دوره های پرطرفدار در این آموزشگاه است به صورت تخصصی و کاملا عملی به آموزش صفر تا صد نحوه و مراحل نصب انواع کولرهای گازی همچنین نحوه عیب یابی و تعمیرات آنها می پردازد.

دوره کولر گازی به دو دسته نصب و تعمیرات تقسیم می شود. در دوره نصب که پیش نیاز دوره تعمیرات است ابتدا کارآموزان با انواع کولر گازی و مراحل و نکات نصب آشنا می شوند. آموزش ها در این دوره به صورت عملی بوده و این موضوع باعث نهادینه شدن مفاهیم در ذهن کارآموزان می شود.

پس از آن که کارآموزان با صفر تا صد نصب کولر آشنا شدند. دوره آموزش تعمیرات کولر گازی فنی حرفه ای برگزار می شود. در این دوره انواع قطعات کولر گازی و کارکرد آنها و نحوه عیب یابی و تعمیر آنها آموزش داده می شود.

با شرکت در دوره های کولر گازی آموزشگاه فنی پارس در مدت زمانی کوتاه به یک نصاب و تعمیرکار ماهر کولر گازی تبدیل شده و در بازارکار پردرآمد این حرفه به درآمدزایی بپردازید.

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی

دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی نیز در سال های اخیر به لطف الکترونیکی شدن کلیه امور و نقش مهم برد در لوازم الکترونیکی از دوره های بسیار آینده ساز و عالی در این آموزشگاه تبدیل شده است. این دوره همانند دیگر دوره های برگزار شده در این مرکز به صورت عملی و کارگاهی می باشد.

کارآموزان در این دوره با نحوه تعمیر و عیب یابی انواع بردهای الکترونیکی از لوازم خانگی، لوازم صنعتی، لوازم ورزشی تا برد آسانسور و دیگر لوازم آشنا می شوند. عملی و کارگاهی بودن دوره باعث شده تا کارآموزان به تمرین و رفع اشکال پرداخته و مفاهیم در ذهن آنها نهادینه شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. یا با شماره 02166420303 تماس بگیرید