سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش رایگان تعمیرات موبایل و لپ تاپ

نظر

بهترین دوره تعمیرات موبایل

 

با توجه به نقش مهم موبایل در زندگی امروزی و افزایش روز افزون تعداد کاربران این دستگاه هوشمند، بازار کار عالی تعمیرات موبایل روز به روز بهتر شده و این موضوع شغل تعمیرات موبایل را به یکی از شغل های بسیار عالی و درآمدزا در کشور تبدیل کرده است.

یکی از بهترین راهکارها برای ورود به بازار کار این رشته و درآمدزایی از آن شرکت در یک دوره آموزش تعمیرات موبایل است.

یکی از بهترین دوره های آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای تهران، دوره آموزشگاه فنی برق است. این دوره آموزشی از جامع ترین و بهترین دوره های موبایل در ایران است که به صورت عملی و کاملا تخصصی به آموزش کلیه مفاهیم مربوط به تعمیرات نرم افزار و سخت افزاری موبایل می پردازد.

در ادامه با ویژگی های این دوره آموزشی بیشتر آشنا خواهیم شد.

آموزش تعمیرات موبایل

 

 آموزش کامل تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل 

دوره موبایل در این آموزشگاه در دو کلاس تعمیرات نرم افزاری موبایل و آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل برگزار می شود.

دوره نرم افزار موبایل که طی آن صفر تا صد مباحث مربوط به تعمیرات نرم افزاری موبایل از قبیل روت، بوت، فلش، رفع ارورهای موبایل، باز کردن قفل گوشی های موبایل، بکاپ گرفتن، کاستوم ریکاوری، کار با باکس های تعمیرات موبایل، ترمیم سریال و بسیاری از مباحث دیگر آموزش داده می شود.

دوره سخت افزاری نیز به آموزش کلیه مباحث مربوط به تعمیرات سخت افزاری از قبیل نحوه باز و بسته کردن موبایل، تعویض قطعات موبایل، تعمیرات برد، رفع مشکلات آنتن دهی، رفع مشکلات دوربین، کار با ابزارهای تعمیرات موبایل، پایه سازی، شابلون زدن، آموزش نحوه جریان کشی، تعویض هارد، ال سی دی و بسیاری از مباحث دیگر می پردازد.

 برگزاری کلاس در کارگاه های مجهز به صورت عملی

از دیگر ویژگی های کلاس تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی برق می توان به دوره های عملی در کارگاه های مجهز اشاره نمود.

در این کارگاه های آموزشی یک ست ابزار در اختیار هر یک از کارآموزان قرار گرفته و کارآموز کلیه مطالب آموزشی ارائه شده طی دوره را تمرین کرده و رفع اشکال می نماید.

تمرین و تکرار طی این دوره آموزشی باعث شده تا مفاهیم تعمیرات موبایل در ذهن کارآموزان نهادینه شده و احتما موفقیت آنها در بازار کار بیشتر خواهد شد.

ارائه مدرک معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای

از دیگر ویژگی های مهم این آموزشگاه ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان است. در این آموزشگاه پس از پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه به کارآموزان ارائه می شود.

دوره تعمیرات موبایل

آموزش مفاهیم تعمیرات موبایل زیر نظر اساتید با تجربه

یکی از موضوعات مهمی که هنگام انتخاب آموزشگاه فنی بایستی مورد توجه قرار گیرد اساتید آموزشگاه است. دقت داشته باشید در صورتی که استاد دوره از تخصص کافی برخوردار نباشد انتقال مفاهیم و یادگیری به خوبی صورت نگرفته و این موضوع باعث به هدر رفتن هزینه و زمان شما خواهد شد.

علاوه بر موارد فوق عواملی از قبیل پشتیبانی دوره، بازآموزیی رایگان، امکان پرداخت اقساطی شهریه،  برگزاری دوره در روزهای تعطیل و ساعات منعطف و بسیاری از موارد دیگر از دیگر ویژگی های مهمی است که دوره آموزش تعمیرات گوشی این آموزشگاه را از سایر آموزشگاه ها متمایز می کند.

این آموزشگاه علاوه بر دوره موبایل کلاس های آموزشی متعدد دیگری را در دسته های نصب، تعمیرات، برق صنعتی، مکانیک و جوشکاری برگزار می نماید.

آموزش تعمیرات لپ تاپ 

آموزش صفر تا صد تعمیرات لپ تاپ یکی از پرطرافدارترین دوره‌های مربوط به تعمیرات کامپیوتر و موبایل می‌باشد. در حال حاضر با توجه به بالا رفتن فروش محصولات لپ تاپ و کامپیوتر، نیاز به خدمات تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر نیز بالاتر رفته است و این موضوع رشته تعمیرات موبایل را به یکی از پرطرفدارترین رشته‌های آموزشی فنی حرفه ای تبدیل کرده است.

 

با گذراندن دوره آموزش تعمیرات تخصصی لپ تاپ آموزشگاه فنی برق شما می‌توانید مهارت لازم را برای عیب یابی و تعمیر تخصصی لپ تاپ انواع لپ تاپ به دست آورده و می‌توانید انواع برندهای لپ تاپ را تعمیر کنید. مجتمع فنی برق کلاس تعمیر لپ تاپ را توسط اساتید مجرب و تحصیل کرده رشته سخت افزار و الکترونیک دانشگاه صنعتی شریف به صورت عملی برگزار می‌نماید.